> Flajerus var nodrukāt šeit <
Kas ir flajeris?
Flajeris ir neliela lapiņa ar noteiktu informāciju, kas nereti iespiesta krāsainos un pievilcīgos toņos. Flajerus pārsvarā lieto kā izdales materiālu visdažādākajās reklāmas vai tirdzniecības veicināšanas akcijās. Iepriekš to lietoja šaurās biznesa jomās (pakalpojumi, klubi). Flajera saņēmējam pienācās atlaide vai papildu tiesības uz preci vai kādu pakalpojumu. Pašlaik flajeris ir ļoti populārs reklāmas veids dažāda veida darbībai. Visbiežāk tos izplata reklāmas akcijās vai reklāmas statņos dažādos biroju centros vai iestādēs.
Cena
A6 Flaijeri | 4+0 (105 x 148 mm)
100 gab. = 10.00 Eiro (bez PVN)
200 gab. = 17.00 Eiro (bez PVN)
300 gab. = 22.00 Eiro (bez PVN)
400 gab. = 28.00 Eiro (bez PVN)
500 gab. = 33.00 Eiro (bez PVN)
Kur lieto flajeri?
Reklāmas flajeris is skaista kartīte, kas dod iespēju:
- iepazīties ar jaunu preci / pakalpojumu reklāmas nolūkos;
- apmeklēt pasākumu (ja flajeri lieto kā ielūgumu);
- saņemt atlaidi (ja flajeri lieto kā atlaides kuponu);
- saņemt dāvanu (ja flajeri lieto kā loterijas biļeti).
Galvenās flajera priekšrocības:
Viena no pievilcīgākajām, vienkāršākajām un daudzveidīgākajām metodēm, kā piesaistīt lielu ļaužu auditoriju kaut kādam pasākumam, precei vai pakalpojumam, ir flajeris. Tas ir spilgts un spīdīgs kompakta izmēra klasiskās lapiņas variants, kas satur maksimāli daudz derīgas informācijas.
Flajeris ir neliela informatīva lapiņa, bieži iespiesta spilgtās un sulīgās krāsās. Flajerus pārsvarā lieto kā izdales materiālu dažādās reklāmas vai tirdzniecības veicināšanas akcijās. Nereti flajeris ir savdabīga bezmaksas caurlaide, ielūgums vai pat ieejas biļete kādā pasākumā. Atšķirībā no ielūgumiem, kas parasti ir personalizēti, flajeri var lietot jebkurš cilvēks.
> Flajerus var nodrukāt šeit <
Kāpēc tieši flajeris?
Flajeris ir viens no ātras masu reklāmas veidiem. Flajerus dizaineri cenšas izstrādāt tā, lai tie vislabāk atbilstu notiekošajam pasākumam un visīsākajā laikā piesaistītu visvairāk ieinteresēto cilvēku. Atkarībā no tā, ko flajeris reklamē un kāda ir mērķauditorija, tie var būt ar attēlu vai informatīvie, saturēt dažādu informāciju – produkcijas cenu vai priekšrocības, iespiesti krāsainajā vai melnbaltajā drukā uz blīva krītpapīra vai plāna ofseta papīra.
Kādi mēdz būt flajeru izmēri?
Galvenokārt flajerus izgatavo šādos formātos:
- 1/3, А4 - 99 × 210 mm;
- А5 - 148 × 210 mm;
- А6 - 105 × 148 mm;
- А7 - 74 × 105 mm.
Bieži vien flajeri ir iespiesti tikai no vienas puses, bet var būt arī no abām pusēm. Dažreiz īpašiem mērķiem materiālu, no kā flajeris gatavots, minimāli apstrādā pēc iespiešanas (griešana, locīšana, rievošana).
Kādam jābūt flajerim?
Flajerus visbiežāk drukā nelielos izmēros А5 vai А6. Tiem jābūt ērtiem un kompaktiem, jāpiedāvā kaut kas vienreizējs. Tad cilvēki tos ņems pa vairākiem reizē, lai iedotu saviem draugiem. Ziņa par jūsu pasākumu sāks pāriet vārda tiešā nozīmē no vienām rokām citās bez īpašiem izdevumiem. Pat, ja cilvēks kādu iemeslu dēļ flajeri izmet vai par to aizmirst, izlasītā informācija atmiņā paliek tik un tā, bet detaļas var atrast internetā. Daudzi mārketinga speciālisti uzskata, ka tā ir ļoti efektīga reklāmas kampaņa.
Jo flajeri ir viens no ātras masu reklāmas veidiem. Flajerus dizaineri cenšas izstrādāt tā, lai tie vislabāk atbilstu notiekošajam pasākumam un visīsākajā laikā piesaistītu visvairāk ieinteresēto cilvēku. Atkarībā no tā, ko flajeris reklamē un kāda ir mērķauditorija, tie var būt ar attēlu vai informatīvie, saturēt dažādu informāciju – produkcijas cenu vai priekšrocības, iespiesti krāsainajā vai melnbaltajā drukā, no vienas vai abām pusēm, uz blīva krītpapīra vai plāna ofseta papīra. Dažreiz īpašiem mērķiem materiālu, no kā flajeris gatavots, minimāli apstrādā pēc iespiešanas (griešana, locīšana, rievošana). Ģeometriskā forma parasti ir standarta – taisnstūrveida, taču var būt arī jebkāda.